RedCat Pólóbolt
1052 Budapest, Károly krt. 10

Hétfő-Péntek: 12-18
Szombat: 10-13

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyi idő amíg megérkezik a rendelésem? Raktáron vannak a termékek?

Raktáron található termékeinknél a kiszállítás 2-5 munkanap, a raktáron nem található, de rendelhető termékek szállítási határideje 5-15 munkanap.


2. Van Redcat üzlet? Át tudom venni személyesen is a rendelésemet?

Igen! Megnyitottunk!

Címünk: 1052 Károly krt. 10 (az udvarban balra) 

Az Astoria és a Deák Ferenc tér között található üzletünk. Megközelíthető 2-es metróval, 1-es metróval, 9-es busszal, M3 metrópótlóval, 47, 49-es villamossal stb.

3. Milyen méretet válasszak?

Az oldalunkon található mérettáblázatban választhatod ki a megfelelő méretet, az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

Fontos a pontos méret? Keress minket elérhetőségeink bármelyikén és pontosan lemérjük számodra az adott terméket!



4. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@redcatpolobolt.hu e-mail címen vagy a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és segítünk a módosításban.



5. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ha a rendelésedet már átadtuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem áll módunkban a csomagba tenni.

Ha még nem vitte el a futárcég a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@redcatpolobolt.hu e-mail címre vagy keress minket a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és a lehető leghamarabb válaszolunk a kéréseddel kapcsolatban.




6. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díjak 990 Ft és 1490 Ft között mozognak, attól függ, hogy házhoz, postára vagy automatába kéred a csomagot és utánvétes vagy előreutalásos fizetési módot választasz.

Utánvétes fizetésnél a csomag átvételekor tudod kiegyenlíteni az ellenértéket készpénzzel vagy bankkártyával, automaták esetében kizárólag bankkártyával.



7. Ingyenes kiszállítás is van?

Igen, 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.



8. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.



9. Mikor érkezik a csomagom?

Amennyiben a rendelt termék(ek) raktáron található, néhány munkanapon belül átvehető lesz csomagod, a rendelésed leadását követően emailben folyamatosan tájékoztatunk a rendelésed állapotáról, illetve amikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ezt követően a futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.



10. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Két alkalommal kísérli meg a futárszolgálat munkatársa a kiszállítást, ezt követően PostaPonton lesz lehetőséged átvenni a csomagot, erről külön értesítést küldenek majd.



11. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ha már úton van rendelésed a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat és a visszakézbesítési díjat, ebben az esetben a felmerülő költségeket áthárítjuk a megrendelőre és e-mailben értesítünk a további részletekről.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előreutalással tudsz tőlünk rendelni.



12. Nem lett jó a megrendelt termék mérete, mit tehetek?

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a mérettáblázatot. Az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.



13. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?

- Iratkozz fel hírlevelünkre a föoldalon vagy keress minket Facebookon.