Gyakran Ismételt Kérdések

1. Mennyi idő amíg megérkezik a rendelésem? Raktáron vannak a termékek?

Raktáron található termékeinknél a kiszállítás 2-5 munkanap, a raktáron nem található, de rendelhető termékek szállítási határideje 5-15 munkanap.


2. Milyen méretet válasszak?

Az oldalunkon található mérettáblázatban választhatod ki a megfelelő méretet, az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.

Kérünk, hogy a helyes méretválasztáshoz mindig vedd figyelembe ezeket a centis adatokat.

Fontos a pontos méret? Keress minket elérhetőségeink bármelyikén és pontosan lemérjük számodra az adott terméket!


3. Rendelésnél elrontottam a méretet/darabszámot/címet, mit tehetek?

Ez esetben a lehető leghamarabb jelezd nekünk a problémát az info@redcatpolobolt.hu e-mail címen vagy a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és segítünk a módosításban.


4. Leadtam a megrendelést, de utólag találtam még olyan terméket amit szeretnék megrendelni, hozzá lehet tenni?

Ha a rendelésedet már átadtuk kiszállításra, akkor plusz terméket már nem áll módunkban a csomagba tenni.

Ha még nem vitte el a futárcég a rendelésed, akkor természetesen szívesen segítünk, hogy kiegészíthesd a rendelésed.

Írj nekünk az info@redcatpolobolt.hu e-mail címre vagy keress minket a +3620 574-39-51-es telefonszámon, és a lehető leghamarabb válaszolunk a kéréseddel kapcsolatban.




5. Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díjak 1200 Ft és 2100 Ft között mozognak, attól függ, hogy házhoz, postára vagy automatába kéred a csomagot és utánvétes vagy előreutalásos fizetési módot választasz.

Utánvétes fizetésnél a csomag átvételekor tudod kiegyenlíteni az ellenértéket készpénzzel vagy bankkártyával, automaták esetében kizárólag bankkártyával.



6. Ingyenes kiszállítás is van?

Igen, 40.000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás költégét mi álljuk.



7. A futárnak csak készpénzzel fizethetek?

Nem, a futárnál bankkártyás fizetésre is van lehetőség.



8. Mikor érkezik a csomagom?

5-15 munkanapon belül, általában 5-10 napba telik egy csomag megérkezése, néhány esetben ez lerövidülhet vagy meghosszabbodhat.

A futárszolgálat fog tájékoztatni a csomag érkezéséről.



9. Nem tudom átvenni a csomagot a megadott időpontban, mit tehetek?

Két alkalommal kísérli meg a futárszolgálat munkatársa a kiszállítást, ezt követően PostaPonton lesz lehetőséged átvenni a csomagot, erről külön értesítést küldenek majd.



10. Mi történik ha nem veszem át a csomagot/mégsem kérem a megrendelést?

Ha meggondolod magad a rendeléseddel kapcsolatban, azt a lehető leghamarabb jelezd nekünk, mielőtt még átadnánk a csomagot a futárszolgálatnak.

Ha már úton van rendelésed a futárszolgálat a cégünkkel fizetteti meg a szállítási díjat és a visszakézbesítési díjat, ebben az esetben a felmerülő költségeket áthárítjuk a megrendelőre és e-mailben értesítünk a további részletekről.

Ha nem veszed át a rendelésed, akkor újbóli utánvétes rendelést nem tudunk tőled elfogadni, a jövőben csak előreutalással tudsz tőlünk rendelni.



11. Nem lett jó a megrendelt termék mérete, mit tehetek?

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a mérettáblázatot. Az adatok a gyártó által megadott méretek, +/- 2,5cm eltérés előfordulhat.



12. Nagyon tetszenek a megrendelt termékek, hol tudok a jövőben tájékozódni az újdonságokról?

- Iratkozz fel hírlevelünkre a főoldalon vagy keress minket Facebookon.